یه ماشینی هست که بهش میکن BENTLEY !!!

تو جهان کلا 5 نفر از این ماشین دارن !!!

دقت کنید . . . 5 نفر !!!

یکی از اون 5 نفر آقا فرهاد مجیدی هست !!!

به به . . . چه ماشینی

.

.

.

برید ادامه مطلب !



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391 ا 22:31 نويسنده : مبینا ا

 به گفته سایت ايران گراند : کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار فرهاد مجیدی با آلفونسو مهاجم سال های پیش بارسلونا و جیانی مدیر اجرایی ورزشگاه نیوکمپ و موزه باشگاه مطرح اسپانیایی، مقرر شد مدیران باشگاه موافقت تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا را برای حضور یک ماهه مجیدی در تمرینات بارسا جلب کنند که در آن صورت او یک ماه به شهرک ورزشی بارسلونا خواهد رفت تا از نزدیک از تمرینات این تیم یادداشت بردارد.


یعنی هی واااااااااای من !!!

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391 ا 20:36 نويسنده : مبینا ا

 سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:

ليست ما جا دارد و فرهاد مجيدي مي‌تواند براي استقلال بازي کند


 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391 ا 20:28 نويسنده : مبینا ا

 

شکست خانگی استقلال برابر فولاد/قهرمان نیم‌فصل هفته آینده مشخص می‌شود 

 

 

در آخرین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر استقلال صدرنشین برابر فولاد شکست خورد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آخرین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان برگزار شد که در نهایت تیم استقلال برابر فولاد خوزستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. عبدالله کرمی (62)، آرش افشین (73) و مهرداد جماعتی (88) برای فولاد گلزنی کردند و جواد نکونام (65 پنالتی) و آرش بر هانی (75) دو گل تیم میزبان را وارد دروازه تیم خوزستانی کردند.

 

این نتیجه در شرایطی ثبت شد که تیم اهوازی موقعیت‌های بهتری برای باز کردن دروازه تیم استقلال داشت اما این فرصت‌ها بیشتر از سه بار به بار ننشست تا سومین شکست استقلال در هفته شانزدهم رقم بخورد.

 

استقلال با این شکست 31 امتیازی باقی ماند تا با توجه به پیروزی امروز سپاهان برابر داماش، تیم اصفهانی را در فاصله یک امتیازی خود ببیند. استقلال برای قهرمانی در نیم فصل به پیروزی در بازی هفته آینده برابر داماش گیلان در رشت نیاز دارد. این در حالی است که سپاهان نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال در صدر هفته آینده مهمان آلومینیوم هرمزگان است.

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391 ا 19:53 نويسنده : مبینا ا

 فرهاد مجیدی ستاره سال گذشته استقلال که مشغول اموزش در کلاسهای مربیگری است در مصاحبه ای کوتاه با گل توافق برای برگزاری بازی خداحافظی در مسابقه استقلال - هانوفر را رد کرد.

 این چهره پرطرفدار فوتبال ایران که با انتشار اعلامیه ای از میادین فوتبال کناره گرفته درباره بازگشت احتمالی اش چنین توضیح می دهد:
آقای مجیدی مدتهاست از شما خبری نداریم کجا هستید؟
من در لندن هستم . مشغول کلاسهای مربیگری که اگر خدا بخواهد دور اول مدرک بی را روز یکشنبه آینده تمام می کنم.
امروز دوباره خبرخداحافظی شما منتشر شده است. خبر دارید؟
من این خبر را از شما می شنوم. 
آقای فتح الله زاده گفته اند شما در مسابقه استقلال - هانوفر خداحافظی خواهید کرد.



من آقای فتح الله زاده را از شبی در منزل آقای قلعه نویی بودیم ندیده ام و متاسفانه فرصتی هم نشده با هم حرف بزنیم چون هردو گرفتار بوده ایم.
پس فعلا زمان دقیقی برای خداحافظی مشخص نشده؟
من در آن دوره برای حفظ منافع استقلال و ایجاد نشدن حاشیه های بعدی اعلام خداحافظی کردم ولی اگر قرار باشد به میدان برگردم زمان خداحافظی را خودم مشخص می کنم . در واقع فعلا با توجه به درگیری در کلاسهای مربیگری هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام.

 




تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391 ا 15:41 نويسنده : مبینا ا

 

بحث بازگشت فرهاد مجيدي و حضور اين بازيکن در جمع آبي پوشان چندي است که مطرح شده اما مدير عامل استقلال از برگزاري ديدار دوستانه براي خداحافظي اين بازيکن خبر داد.

علي فتح‌الله زاده مدير عامل استقلال در خصوص اين اتفاق اظهار داشت: فرهاد مجيدي در کلاس هاي مربيگري حضور دارد و در صورتي که برنامه هاي او با بازي‌هاي استقلال تداخل پيدا نکند اين بازيکن در سه چهار بازي آخر فصل استقلال را همراهي خواهد کرد.با او در اين باره صحبت کردم و همه هماهنگي ها را انجام داده ام.

وي افزود: در اين باره با امير قلعه‌نويي هم صحبت کردم و موافقت او را هم گرفته ام اما در صورتي که مجيدي نتواند در بازي هاي آخر استقلال را همراهي کند بازي خداحافظي اين بازيکن بين استقلال و هانوفر آلمان برگزار خواهد شد.

مدير عامل استقلال اعلام زمان دقيق اين بازي را به آينده موکول کرد.



تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391 ا 15:38 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.